Naar beneden | Schrijven in het gastenboek | Inschrijven voor een gastenboek | RSS 

 Gastenboek www.Middel.org 

 Er staan 250 berichten in het gastenboek. 

Afzender: Sonja van der Kraaij - donderdag, 13 maart 2014 om 14:06

Ik was vandaag met mijn opa aan het kijken naar zijn stamboom (Meelis Stauttener)en het blijkt dat zijn naam verkeerd gespeld is. er staat hier namelijk Melis Stauttener. Ook heb ik een vraag of er bij jullie bekend is hoe het komt dat ze achternaam telkens zo verranderd is. Stouttener /Stoutener/ Stoutenaar/ Stautener/ Stauttenaar en nog meer varianten.Weten jullie misschien hoe dat zo kan?Met vriendelijke groeten,Sonja van der KraaijKleindochter van Meelis Stauttener

Afzender: a.t.huizinga - woensdag, 12 februari 2014 om 19:34

1993 was ik in houwerzijl en ontmoete daar Aukje Korf. Ze zocht naar het graf van haar grootmoeder Ebeltje Korf-Middel nummer 78 in book. Ebeltje doochter ven Popke Middel.Alles wat ze wist van haar family was, dat Ebeltje haar achter naam Middel was.Ebeltje was gescheiden of seperaded van Freerk Korf. Ze hadden 5 kinderen. Dochter Menna had 2 onechte kinderen genoemd Aukje en haar broer Menno overleden in Duitsland in de oorlog. Aukje was getrouwd woonde in Bedum en had 4 kinderen. Ze wilde graag meer weten van haar family. Weet niet of ze nog leeft. Het was obout 20 terug dat ik haar daar ontmoete en weet ook niet de achternaam van haar man. Menna Korf haar moeder is denkelijk gesorven in Zuidlaren was patient ij gesticht Dennenoord.

Afzender: Henk Boon - donderdag, 16 januari 2014 om 17:54
Homepage: http://home.kpn.nl/f2hboonjh

René,

Gefeliciteerd met de uitgave van je boek over de(je) familie Middel uit Wildervank.
Heb het meteen besteld. Ben reuze benieuwd naar de inhoud.

Hartelijke groet, Henk.

Afzender: Wim Spoormaker - zondag, 17 november 2013 om 18:56

Beste mensen,Ik ben op zoek naar Jan Middel, hij woonde in de oorlog op of nabij de Geervlietstraat in Rotterdam.Op 10-11-1944 is hij bij de razzia in Rotterdam opgepakt samen met Bertus Collette, Arie Dorst, de jongens van Hoogstad en De Reus. Op 12-11-1944 zit hij met deze mannen op een boot in Utrecht.Ik doe onderzoek naar onze oud-werknemer Bertus Collette. Ik hoor graag of deze Jan Middel bij jullie bekend is.Met vriendelijke groet,Wim Spoormaker

Afzender: Rob Middel - donderdag, 13 juni 2013 om 21:52

Beste Rene.
Ik heb twee fouten ontdekt in de stamboom
de zus van pa heet geen Maria Wilhamina, maar Riet
En de vader van ma Karel Johannus Cornelis is niet in Rijswijk overleden maar op zijn woonadres Genestetlaan te den-haag


Commentaar van de webmaster:

In de stamboom staan de juiste gegevens die geverifieerd zijn met officiële documenten.

Afzender: Oebele Bijlsma - vrijdag, 26 april 2013 om 15:57

LS.
Bij mijn onderzoeken van o.a. de fam. Kersaan stuitte ik op enkele fouten in uw gegevens:Bij nr. 62 (jan middel) hebt U enkele kinderen opgevoerd, die in werkelijkheid andere ouders hebben: Jan Middel en Hillechien Wold.
Zie voor de gegevens bij de akten op allegroningers.nl.
Vr. groet, Oebele Bijlsma

Commentaar van de webmaster:

Het betrof gegevens uit 2009, een nieuwe uitdraai uit de database levert de juiste gegevens.

Afzender: Martin Middel - dinsdag, 29 januari 2013 om 21:35
Homepage: http://www.facebook.com/martin.middel.5

Hallo,Ik ben Martinus Gerke Jan Middel(Martin Middel), geboren op 03/06/1955.Zoon van Martinus Gerke Jan Middel en Maria Bokkers. Van de Familie Middel uit Leek.Ik zou het leuk vinden om met mijn familie uit leek contact te hebben.Groetjes Martin Middel

Afzender: Prévet-de Groot - woensdag, 23 januari 2013 om 12:57

Hallo. Ik ben een achter klein-dochter van Isabella van Gameren, later van Haren. Zij was de moeder van Gijsberta Wilhelmina van Haren die gehuwd was met Johan Heinrich Karl Ritter. Ik ben veel bezig met de généalogie en zou het leuk vinden om met jullie eventueel gegevens uit te kunnen wisselen. Het was voor mij en mijn moeder (Fien van Gameren, klein-dochter van Isabella van Gameren), een grote surprise om al deze gegevens op internet te hebben kunnen vinden. Gijsberta Wilhelmina van Haren was een tante van mijn moeder waar zij nooit iets van geweten heeft, en zij overleedt in Delft in 1972, terwijl wij daar toen ook woonden!! Ik zou het erg leuk vinden om iets van jullie te horen, alvast hartelijk dank! Marianne Prévet-de groot.

Afzender: Henk Duzink - vrijdag, 4 januari 2013 om 11:26

Leuke site, ben bezig met de stamboom van de familie munneke en er kwamen twee in voor als Verlaatmeesters Albert Munneke De Jonge geb. 17-08-1833 in Wildervank, heeft de achternaam van vader en moeder gebruikt,
en Albert Daniels Munneke geb. 22-04-1844 te Veendam en overleden op 25-06-1878 te Ter Apel. Hij was getrouwd met Grietje Luder

Afzender: Rob Middel - zaterdag, 15 september 2012 om 14:12

Bedankt voor de foto's van ma en pa
Gr je Broer

Afzender: Raymond Wieringa - maandag, 2 april 2012 om 19:21
Homepage: http://www.wieringafamily.net

Thank you Rene' for all your vital information and hard work on this site! I see Fop Coolsma signed your guestbook a few years ago looking for information on Wieringa. I wonder if he found my site. Could you give him my email if you have his?

Afzender: robert middel - maandag, 12 maart 2012 om 9:34

ik ben zes weken geleden benaderd door een amerikaan die aan mij vroeg of ik een reit middel kende ik kon hem niet helpen volgens hem heeft hij in indonesie gewoond het was een goede vriend van hem ik gooi het nu maar in het gasten boek neer misschien kan er iemand wat mee gr robert middel robertmiddel@gmail.com

Afzender: F.Schouten - woensdag, 15 februari 2012 om 13:35

betreft: Genealogie Guyot
Volgens de Kwartier-Tafel van Abraham Francois van Suchtelen 1838-1906, zoon vam Marie Guyot 1803-1879 en Francois Frederik van Suchtelen 1804-1880 is Charles Guyot 1725-1762 een zoon van Abraham Henri Guyot 1697-1768 en Fives Marquerite Parent1697-1788.
Het geboortejaar van Charles staat aangegeven als 1722.
Vriendelijke groet Frans Schouten

Commentaar van de webmaster:

De gegevens zijn aangepast, zie verder de pagina over H.D. Guyot: http://www.middel.org/canon-van-groningen/guyot

Afzender: jan hogendoorn - vrijdag, 3 februari 2012 om 9:40

Bestaat er nog een foto van Hindriktje Niehof-ter Laan? Ik heb wel een foto waar haar man op staat. Ik ben bezig om het familie archief van de familie Buitenhof-Niehof te ordenen en te inventariseren. Daarom zou het erg leuk zijn als er wat foto's bijgevoegd konden worden.

Afzender: Herman Mulder - donderdag, 12 januari 2012 om 23:02

Achtste generatie:quirinus daniel brouwer.Is een oom van mijn moeder.Naast huisschilder was hij ook kunstschilder.Heb wat schilderijen van hem.
Herman

Commentaar van de webmaster:

Twee afbeeldingen van schilderijen zijn op de website geplaatst: http://www.middel.org/gerelateerde-families/brouwer

Afzender: henk bakker - dinsdag, 1 november 2011 om 13:37

"Henri Daniel Guyot, geb. 25 Nov 1753 in Trois Fontaine, trouwde met Francina Scatina Margareta van Iddekinge, 21 Jun 1789 in Groningen, geb. in Groningen"

Ik denk dat geboorte datum van Francina Scatina niet klopt, dan zou zij op 1jarige leeftijd al kind krijgen.
Zij is 6 dagen na haar man overleden. Iets bekend over het overlijden van beiden?

Commentaar van de webmaster:

De datum 21 Jun 1789 is de trouwdatum (geen geboortedatum!), zij is op 26 Mrt 1762 in Groningen gedoopt. Ik heb verder geen extra info over het overlijden van het echtpaar.

Afzender: Lucas Ocken - donderdag, 6 oktober 2011 om 17:35

Huwelijksdatum Maurits Adriaan de Savornin X Quirina Jacoba van Persijn is onjuist. De door u vermelde datum betreft haar TWEEDE huwelijk.

Commentaar van de webmaster:

Klopt helemaal, ik heb de bewuste pagina's aangepast.

Afzender: Will(em) Nijsse - vrijdag, 27 mei 2011 om 14:17

Israel Middel ( geb.7 april 1829 te Amsterdam) is op 3 nov.1896 niet overleden in Hattem ,doch in Baarland.Bron: Zeeuws Archief, overlijdensacten Baarland 1811-1959 , toevoeging 24 juni 2010. Vr.Gr. Will

Commentaar van de webmaster:

Je hebt helemaal gelijk, de overlijdensplaats Hattem wordt genoemd in de akte, maar deze hoort bij Jantje Schildkamp (zijn eerste vrouw).

Afzender: J. Haaksema - vrijdag, 27 mei 2011 om 1:02

Volgens mij is er een naam vergeten. Volgens mijn informatie is geboren uit het huwelijk van Tomas Jacobs Lenting en Aafke Kornelius Schipper op 11 aug 1817 een zoon, genaamd Meerten Tomas, later gehuwd met Frouwke Poort. Moet makkelijk geverifieerd kunnen worden.

Commentaar van de webmaster:

Bedankt, ik heb het aangepast.

Afzender: c.m.middel - vrijdag, 15 april 2011 om 19:46

ik zou graag meer over mijn fam willen weten graag over mijn grootvader wie hij was en mijn nichten en neven groetjes cm middel

Afzender: Jan Middel - zondag, 6 februari 2011 om 18:24

Ik zoek het mail adres van Rene Middel.
Ik wil hem het parenteel sturen vanaf Reint Middel tot nu toe mijn jongste kleinkind in zit

Afzender: bulthuis - zaterdag, 27 november 2010 om 18:55

De kinderen van Albert van der Laan en Annechien Mennes werden blijkbaar in verschillende plaatsen geboren. Een schippersfamilie dus.
Een van de kinderen werd geboren in Brussel. Wubina,(wubbiena, wibiena.
Zij werd geboren in jan.1880, maar ik kan geen geb.acte vinden.
Weet iemand iets. Ik heb haar trouwens meerdere keren op een foto.

Afzender: M. van Ameijde - vrijdag, 29 oktober 2010 om 14:37

Pieter Leonard Kiehl, geb. 1886 in Batavia. Hij trouwde met Adriana Wilhelmina van Ameijden, 14 Mrt 1911 in Utrecht, geb. 1890 in Appingedam (dochter van Adrianus Wilhelmus Adriana Wilhelmina van Ameijden is op 15-03-1889 te Appingedam geboren en op 24-02-1911 gehuwd met Pieter Leonard Kiehl.Zij is de dochter van Adrianus Wilhelmus van Ameijden en Meike Johanna Cornelia Petronella Helena Okken).

Afzender: Alie van Triest Middel - zondag, 8 augustus 2010 om 17:37

Hallo Rene.
Ik ben Alie van Triest Middel. Mijn vader Is Jan Middel getrouwt met Elisabeth Wouters 15-11-1956. Later hertrouwt. Mijn opa is Reint Middel, getrouwt met Ida Harhuis. Mijn vader en ik zijn geboren in Eindhoven. Mijn opa in Nieuw buinen. Ik kan mij niet meer terug vinden in de stamboom. Net als Huib Middel Een achterneef van mij. (zie bericht van hem op 20 maart 2008)Hoe kan dat. Moet ik ergens anders zoeken? Graag reaktie.
mvr gr Alie van Triest Middel

Afzender: J.S. Ruppert - maandag, 26 juli 2010 om 17:07

Onder familienaam Porton onder 41 iii. staat Roberta Helena Christina Johanna Porton, geb. 1882 in Utrecht. Zij trouwde met Jeremias Johan van Oort, 5 Sep 1907 in Utrecht, geb. 1874 in Utrecht, (zoon van Johan van Oort en Johanna Geertruida Alida Ditmarsch) ovl. 4 Apr 1939 in Utrecht.
Bedoelt U dat J.J. van Oort 4 april 1939 is overleden? Immers Roberta H.C.J. van Oort-Porton is overleden 7 april 1955

[1-25] [26-50] [51-75] [76-100] [101-125] [126-150] [151-175] [176-200] [201-225] [226-250]

 Terug naar de website 


 Disclaimer & privacybeleid